Kasap Dükkanları İçin Mor Fikirleri

Kasap Dükkanları İçin Mor Fikirleri
1 dk'da okunur
Son güncellenme: 31/10/2019
Kasap dükkanı sahipleri için iş, müşteri ve gelir potansiyelini geliştirecek mor fikirler.
Yorumlar (15)
ali 50 ay önce
Arkadaşlar bende düşünüyorum kendime ait bi besi hanem var 100 başa kadar çıkarabilirim tarım ve hayvancılık mevcut çok bi giderim yok küçükbaşta çevremde mevcut beyaz et çevremde çiftlik sahibi arkadaşlarım var fazla bi giderim olmayacak gibime geliyo fikrinizi alabilirmiyim şimdiden tesekkurler .
envr 84 ay önce
AB uyum yasaları gereğince, kasaplarda hazır ürün satışı yasaktır. Tahta ürün kullanımı yasaktır. Bıçak sapları ağaç olmayacak, et kütükleri ağaç olmayacak ama plastik olacak. Açıkta ürün satışı yasaktır. Dökme ürün bulundurmak yasak. o yasak bu yasak... Müşteri velinimettir ve haklıdır ama ızgara köfte içinde çiğ köftelik et almamalı Kasaba güvenmelidir. Adam doğal sucuk bağırsağının üstündeki yağı görerek bu çok yağlı baksana dışına çıkmış dememeli, Bonfileden kıyma çektirir sonra fiyatına itiraz eder, ama ben kıyma aldım.... Adam BMW ile gelir, elinde iphone kıymanın fiyatına itiraz eder.12.5 tlye kıyma varmış neden biz pahalı veriyormuşuz. bu şartlarda kafa ymiyecek varsa bu mesleği yapsın... müştri gibi takılıyoruz şu dünyaya....
halil ibrahim 94 ay önce
mehaba arkadaşlar benu halfeti de kasaplık yapıyorum ben hiç kimseye kasaplık tavsiye etmiyorum muştiri giden gelen et yağsız olsun artık insan canından bile bıkıyor ama müşteriyle iyi anlayacağını düşünüyorsanız tavsiye ederim
burak 117 ay önce
GIDA KODEKSİNE GÖRE KASAPTA HAZIR KIYMA VE KÖFTE BULUNDURMAK YASAKTIR BULUNMASI HALİNDE 1.200TL PARA CEZASI KESİLİR. VETERİNER HEKİM.
mustafa özdemir 117 ay önce
slmlar herkeze bence bir kasap kendini eski kasaplar gibi görmemeli.caga ayak uydurmalı.mesligini seven biri olmalı önce. kendi temiz olmalı.sonrada iş yerini abartısız moderm ve temiz tutmalı. sonrada müsterinin istemis oldugu ürününe farkılık katmalı bence bu çok önemli. kısaca köfte yapacak olan müsterisine kaburga kıymasını tavsiye etmeli. kavurma yapacak olan müsteriyede sokum veye antrakot gibi agızda tat yapacak ürünlar sunmalı et yağ dengesine muhakkak dikkat etmeli.
selim korkmaz 123 ay önce
walla bende kasap tükanı açacaam amma kasaplıkla uzaktan yakından alakem yok yaani.sizce bu kasap tükanı nasıl işledilir bana yardımcı olun arkadaşlarım yaaa...saolun
emir akay 126 ay önce
ben 20 sene bu nankör mesleği yaptım kasap mesleğinin hiçbir hizmet eksiği yada müşteri memnunıyetıyle 1999 yılı öncesine kadardı ARTIK özelikle dıyorum artık çok ilgisi yok hayat artık kalıteli emsalsiz mal ve fiyatıyla ilgisi var bunlarıda bir kasap dükkanının bıraraya getirmesi şu çakal piyasasında çok zor yada uç umut olarak goruyorum ama sonra bu öneriler eklenebilir.
ali YAZICI 126 ay önce
iiiiiiiiii güzel söylüyorsunuz ama bu krizde olacak işmi bunlar
serdar çiğdem 129 ay önce
bence gusel fıkırler daha gusel seyler uretıle bılır artık kara kasaptan cıkıp modernleşmemiz gerek paylaşım icin tesekkur ederim
İ ÖZDEMİR 130 ay önce
ÖNCELİKLE TEŞEKÜRLER BENCEDE GÜZEL FİKİRLER AMA SOĞUK OLUR YAZMIŞLAR AMA ÖYLE OLMASI LAZIM SONUÇTA ET SOĞUKLA MUHAFAZA OLUR VE DÜKYAN DEVAMLI HİJJENİK OLMALI VE BENCE HER HAFTA YIKANMALI ONUN İÇİN AHŞAP SACMA
envr 84 ay önce
AB uyum yasaları gereğince, kasaplarda hazır ürün satışı yasaktır. Tahta ürün kullanımı yasaktır. Bıçak sapları ağaç olmayacak, et kütükleri ağaç olmayacak ama plastik olacak. Açıkta ürün satışı yasaktır. Dökme ürün bulundurmak yasak. o yasak bu yasak... Müşteri velinimettir ve haklıdır ama ızgara köfte içinde çiğ köftelik et almamalı Kasaba güvenmelidir. Adam doğal sucuk bağırsağının üstündeki yağı görerek bu çok yağlı baksana dışına çıkmış dememeli, Bonfileden kıyma çektirir sonra fiyatına itiraz eder, ama ben kıyma aldım.... Adam BMW ile gelir, elinde iphone kıymanın fiyatına itiraz eder.12.5 tlye kıyma varmış neden biz pahalı veriyormuşuz. bu şartlarda kafa ymiyecek varsa bu mesleği yapsın... müştri gibi takılıyoruz şu dünyaya....
cüneyt KURUÇAM 152 ay önce
bence hiç de saçma değil hem müşteri potansiyelini arttırır hem hizmette kaliteyi ve hoşgörüyü yüceltir. Neden hep amman ya altı üstü bi paket kağıdı sar bi naylona ver eline mantığı güderiz, böyle bir hizmet insana saygıdır, yaptığın işe saygıdır. Dejenere değildir bu tür güzel değişimlerin öncüsü olmalıyız bence. Ama halı saha önerisinde bir yorum okumuştum bazı insanlar hak etmeli iyi hizmeti yani laik olana yapılmalıdır bu tür hizmetler diiicem ben de, ama gerçekten kurunun yanunda yaş da yanıyor.
mustafa özdemir 117 ay önce
slmlar herkeze bence bir kasap kendini eski kasaplar gibi görmemeli.caga ayak uydurmalı.mesligini seven biri olmalı önce. kendi temiz olmalı.sonrada iş yerini abartısız moderm ve temiz tutmalı. sonrada müsterinin istemis oldugu ürününe farkılık katmalı bence bu çok önemli. kısaca köfte yapacak olan müsterisine kaburga kıymasını tavsiye etmeli. kavurma yapacak olan müsteriyede sokum veye antrakot gibi agızda tat yapacak ürünlar sunmalı et yağ dengesine muhakkak dikkat etmeli.
emir akay 126 ay önce
ben 20 sene bu nankör mesleği yaptım kasap mesleğinin hiçbir hizmet eksiği yada müşteri memnunıyetıyle 1999 yılı öncesine kadardı ARTIK özelikle dıyorum artık çok ilgisi yok hayat artık kalıteli emsalsiz mal ve fiyatıyla ilgisi var bunlarıda bir kasap dükkanının bıraraya getirmesi şu çakal piyasasında çok zor yada uç umut olarak goruyorum ama sonra bu öneriler eklenebilir.
ali 50 ay önce
Arkadaşlar bende düşünüyorum kendime ait bi besi hanem var 100 başa kadar çıkarabilirim tarım ve hayvancılık mevcut çok bi giderim yok küçükbaşta çevremde mevcut beyaz et çevremde çiftlik sahibi arkadaşlarım var fazla bi giderim olmayacak gibime geliyo fikrinizi alabilirmiyim şimdiden tesekkurler .
Daha fazla yorum