İş fikri : Bayanlar için özel havuz

5 gündür İstanbul’daydım.Boşuna taşı toprağı altın dememişler. O kadar çok iş fırsatı olmasına rağmen bir o kadarda yeni fikirlerin ihtiyaç duyulduğu bir şehir.Acil ihtiyaçlardan birisi olarak gözlemlediğim bayanlar için kapalı havuz sistemi varolsa bile ya iyi tanıtımı yapılmamış ya da haftanın belirli günlerine ayrılmış olarak uygulanıyor. İnsanlar buldukları her boş alana alışveriş merkezi,dev binalar,otoparklar yapmışlar. Neredeyse yakında İstanbul’da boş arazi kalmayacak gibi. Neden sadece bayanlar için derseniz.Ev hanımları ve kapalı bayanların günübirlik gidebileceği (özellikle yaz aylarında) pek bir yer göremedim.

Havuz

Şimdi buradan bir iş fırsatı çıkarmaya kalkarsak.
1-Madem boş alan yok.Bina üstlerine havuzlar kurulabilir.
2-Aynı şekilde bina altları ve geniş bodrumlarada havuzlar kurulabilir.
3-Alışveriş merkezlerindeki büyük otoparklar havaya kaldırılıp (Örn:Carrefour) yer altına bayanlara özel plaj havasında geniş kapalı havuzlar kurulabilir. Ev hanımlarının ve kapalı hanımların özel bir kesim olduğunu unutmayalım. Havuz sistemleri ve havuz kuran firmalar hakkında google’den yeterli sayıda bilgi alabilirsiniz. Son olarak bu tarz bir yapıdan çok iyi gelirler elde edeceğinizin garantisini bile verebilirim.

Genel Bayilik Başvuru Formu :

12 YORUMLAR

1. Ben yüzme olarak okyanussporu tercih ediyorum .. gerçekten kaliteli ve ekonomik çok temiz … İçi dışı ferah … ulaşabilceğiniz numaraları aşağıda yazıyorum … faailiyet alanlarıda çok geniş.. OKYANUS SPOR FAALİYET ALANLARI.. Çakmak bayanlara özel yuzme ,çakmak spor salonu, yuzme dersi, yüzme havuzu çekmeköy, yuzme egitimi ,bayanlara özel havuz,ataşehir bayanlara özel havuz, atakent bayanlara özel havuz, ümraniye bayanlara özel havuz,tepeüstü spor ataşehir,Halı saha, , çim halı saha, Bayanlara özel spor ataşehir,Spor merkezi , spor tesisi ,sağlıklı yaşam merkezi , maç,Halı Saha, yapay çim, Spor, tesis, spor sahaları, çakmak halı saha, çakmak spor tesisi,ataşehir bayan fitness, bayanlara özel fitness, ümraniye fitness,bayanlara yüzme dersi ,spor merkezi,spor center,ataşehir spor merkezi,tepeüstü ,Yüzmeyi öğretiyoruz.. ÇEKMEKÖY ,Yuzme kursu, yuzme dersi, yüzme havuzu, yuzme egitimi, yüzme antrönürü, yuzme antronoru, istanbul yüzme,yetişkinlere yuzme,yetişkinler yüzme, yüzme dersi, tesisimizde verilmektedir,çakmak çocuklara yüzme kursu , Buhar Odası, Türk Hamamı, Şok Havuzu , Bayan İçin Fitness, Fitness ile zayıflayın, diyet ,diyetisyen ,zayıflama fitness,bayanlara özel zayıflama, fitness ile zayıflama ,diyetisyenle zayıflama konularında uzman kadromuz çalışmaktadır .. Her türlü sorunuz için bize danışabilirsiniz.. http://www.okyanusspor.com +90.216.365.08.19 +90.216.365.08.20

2. hafta sonu gittik sarıyer altınkuma berbat bir yer bayanlara özel diyorlar erkekler teknelerle kayıklarla geçiyor ve pislik içinde orası neden erkekler geçiyor dendiğindede deniz napalım diyorlar rezalet ve para tuzağı sakıın gitmeyin

3. Avrupa Yakası'nda, Beylikdüzü ve civarında bayanlara özel havuz yok mu? Bilen varsa bilgilendirsin lütfen. Çok sevinirim.

4. bayanlara özel deniz suyuyla dolu havuz yalova fıstıklıda çınar pansiyon geceliği 70 tl dir ben gittim ve çok memnun kaldım çok mutasıp ve düzeyli bir yer kendinizi evinizde gibi hissediyorsunuz tavsiye ederim

5. ii günler ben 10 arkadaşımla plaja gitmek istiyoruz parası önemli değil yeterki insan gibi muammele yapılsın ve kapalı bayan denizleri olmasını istiyruz………..gecen sene poyraz köye gitmiştik kişi başı 20 tl di güzel yer fakat kapalı bayanlar için uygun değil bence çünkü poyraz köyün bayanlarla erkekler arasında bi pankart var fakat bu pankart 2 metre ve bi erkek bayanları gözetliyo rahatca giremedik denize sıfır kol bi badi ve kısa eşofmanla kalmak zorunda kaldım.. ve poyraz köyü kimseye ve kimseye tercih etmiyorum….benim istediğim gibi bi blaj varsa yorum yazabilirmi acaba…..oruc tutmadan gitmek istiyoruz……….

6. gülçin arkadaşım anadolu yakasında haftanın bir günü bayanlara havuz var kartal dragos ta devlet su işlerinin havuzu cuma günleri yirmi tl karşılığı yalnız bayalara çok güvenli ve büyük çok temiz

7. bizde 3 sene önce gitmiştiik ve yine aynı durumda demekki ve karşımızda tekneler geçior içi adamlarla doluydu.

8. Hanımlar dün yukarıda Sarıyer’de adı bahsedilen plaja gitme gafletinde bulundum. Tam anlamı ile bir kabustu. Çeşitli tur firmaları toplayıp insanları hanımlara özel bu plaja götürüyorlar. 23-25 tl arası fiyatlar var. Fakat tam bir rezalet. Özellikle tesettürlü hanımlara hizmet amacı ile düzenlenen bu turları, ne yazık ki yukarıda telefonları yazılı olan tur firması, tesettürlü hanımların denize girme imkanlarının kısıtlı olmasını fırsat bilerek sömürü aracı haline getirmiş. 18 kişilik ,üstelikte bagajı olmayan bir minibüse çoluk çocuk, çanta, valiz 20 tane yetişkin ve bilmem kaç tane çocuğu doldurdular. Sabahın 6:30 unda yola çıktığımız plaja , tüm İstanbul’u dolaşarak ve de orada burada bekleyerek 3 saatte anca varabildik. Daha yolun yarısında kaçacakmışız gibi ücretleri toplama başladılar. Çocukları kucağımıza almamızı istediler. Daracık minibüste 9-10 yaşındaki çocukları üstelikte kucağımızda valizler varken kucağımıza nasıl alacağımızı sorduk. Çocuklara yol ücreti almıyoruz sadece plaj ücreti alıyoruz diye bir cevap aldık ve 9 yaşındaki iki çocuğumuza tam ücreti verdik. Buna rağmen insanları topladıkça çocuklarımızı kucağımıza almamız istendi. Kabus gibi bir yolculuktan sonra plaja vardığımızda plajı işleten insanların bize gösterdiği muamele beni toplama kampına gelmişim gibi bir hisse kaptırdı nedense. 30 metre uzunluğunda ki plajda iğne atsan yere düşmez vaziyette güneşlenmeye, ve yine aynı durumdaki denizde kulaç atmaya çalışsakda her kolumuzu kaldırdığımızda birine çarpan kollarımız buna izin vermedi. Neyse çocuklar eğlensin bari dedik ve duruma katlanmaya çalıştık.Tuvaletlere gitme girişimimiz üstelik de paralı olan tuvalletlerden gelen ağır koku tarafından bertaraf edildi. Biz büyükler akşam eve dönünceye kadar tutma konusunda büyük bir sabır göstererek konuyu çözümlemeye çalıştıysak da çocukların ihtiyacı için “denize sal gitsin çocum” çözümünü uygulamaya mecbur kaldık.
    Namaz kılmaya çalışsak da tuvaletlerin bitişiğinde , nefis kokular eşliğinde ki mecsitte necasetten arınmışlık gerçekleşemeyeceğinden bu fikrimizden de vazgeçtik. Allah affetsin. Saçma sapan plaj şemsiyelerinin altında şezlong olmadığı için kumla karışık havlularımızın üzerinde güneşten korunma çabalarımız sonuç vermedi, çok feci kavrulduk. Büfeler pahalı olduğu için daha önceden aldığımız uyarılar neticesinde evden temin ettiğimiz yiyecekleri sıkıntıyla bol bol tükettik ve dakikaları saydık. Gün boyu Cennet mahallesi nin buranın yanında Çırağan Sarayı gibi kaldığı hakkındaki espriler havada uçuştu durdu. Masaların yanıbaşında üstsüz dolaşan ve oturan hanımlar dan çocuklarımızı korumak bayağı zor oldu. Denizden çıkan tuzlu suyla yıkanan kumla kaplanan çocuklarımızı ve kendimizi havlularla temizlemeye gayret ettik. Duşların olduğu söylense de tuvaletlerin ahvalinden çıkardığımız ders sonucu duşları aramamaya karar verdik. Hem zaten ayaklarımızı yıkayalım bari diyerek gittiğimiz çeşme başından da suların kesik olması sebebi ile gittiğimiz gibi geri dönmüştük.Soyunma kabinlerinin azlığı nedeni ile kabinlerin önünde oluşan kuyruklar da bizi masamızın başında, havluların bakışlardan koruyucu etkisiyle zar zor giyinme yoluna sevketti.Dönüş yolculuğu için anonslar yapıldığında biz zaten çoktan hazırdık. Sabah geldiğimiz gibi döndüğümüz yolculukta bizi tek teselli eden yiyerek tükettiğimiz yiyeceklerden hiç olmazsa kurtulmuş olduğumuzdu. Eve geldiğimizde tüm yaşananları unututmaya çalıştık ve bu günle ilgili kayıtları silmeye karar verdik. Beni en çok üzen insanların bu muameleye mecburlarmış gibi katlanmalarıydı. Ben biraz homurdanınca “çok üstelemeyin bu da elimizden gider” gibi tepkiler bile aldım. Tesettürlü olmamız her yapılan haksızlığa boyun eğeceğimiz anlamına gelmiyor. Lütfen tepkilerinizi gösterin, gösterin ki bu gibi davranışları yok edebilelim. Bizler istismar aracı değiliz. Buna izin vermemeliyiz.Hala da ben bu plaja gitmek istiyorum diyenlere uyarım yukarıda yazılı olan turla bari gitmeyin. Alternatifler var. Onları arayın bulun. En azından yolculuk kabusu daha hafifmiş, aldığımız duyumlar böyle. Eğer kalabalık gidecekseniz kendi imkanlarınızla, en kötü ihtimalle ne bileyim taksiyle falan gidin. Sarıyer de ya da Rumeli hisarında kime sorsanız plajı size tarif eder. Benim bulunduğum semtten plaja 30-40 tl ye gidebilecekken servis dedikler o rezalete 4 yetikin 2 çocuk toplam 6 kişi 80 tl verdik. Zaten bu firmalar da başka bir hizmet vermiyorlar. Götürüp plaja bırakıyorlar, akşam da geri bırakıyorlar. Plaja giriş yetişkin için sadece10 tl. dolayısıyla 13-15 tl yi servise vermiş oluyorsunuz. O paraya şehirler arası yolculuk yapılır. Yazık. Son olarak her ne kadar ilgili kişilere gerekli uyarıları yapmış olsak da buradan tekrar uyarı yapmayı kendime vazife biliyor ve öncelikle “yazıklar olsun” diyorum. Hizmet yapıyoruz diye insanların durumlarından faydalanmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz.

9. BAYANLARA ÖZEL AİLE PLAJLARIMIZ HİZMETE AÇILMIŞTIR. HAFTANIN 6 GÜNÜ BAYANLARA, PAZAR GÜNLERİ KARMA. . . SARIYER ALTINKUMDAYIZ. ULAŞIM-MASA SANDALYE BİZDEN GÜNÜN KEYFİNİ SÜRMEK SİZDEN. İSTANBUL UN HER YERİNDEN SERVİS İMKANI SAĞLANIR. GENÇLER TUR FARKIYLA GÜZEL BİR GÜN GEÇİRİN. . . RANDEVULAR İÇİN 1 GÜN ÖNCEDEN HABER VERİLMESİ RİCA OLUNUR.
    İRTİBAT TEL:0212 657 64 64
    SADE VE SADECE 23 TL

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here